loading...
delvapasi2
masoud بازدید : 2 جمعه 1392/10/13 نظرات (0)

عشق یعنی آن نخستین حرفها.عشق یعنی درمیان برفها.عشق یعنی یادآن روز نخست.عشق یعنی هرچه درآن یادتوست.

.

.

.

عزیزتر از جانم ، آسمان باش تا عمری برای دیدنت سر به هوا باشم

.

.

.

خوشتر از قالی کرمان غزلی ساخته ام
نخ به نخ زیر قدمهای تو انداخته ام . . 

.

.

.

هر روز این عشق یکطرفه را طی میکنم
یکبار هم تو گامی بدین سو بردار
نترس
جریمه اش با من !

.

.

.

دوست داشتن امروزم ، دنباله ی ستاره ی چشمهایت است که در آسمان قلبم سالها پیش جا گذاشته بودی !

.

.

.

.

دیر باریدی باران …. دیر….!!!!
من مدتهاست در حجم نبودن کسی خشکیده ام

.

.

.

هیچ میدانی ؟
تا تو در آغـوش من گل نکنی‌
این بهار ، بهار نمی‌‌شود. .

.

.

.

قانون آخرنیوتون: زمین اصلا جاذبه ندارد ، سیب ها به عشق تو می افتند…

.

.

.

قرار بود وقت دلتنگی هام پیام بدم،یادم رفت بگم هر ثانیه دلتنگتم.

.

.

.

کاش میشد لبخندها را قاب کرد مثل نامه سوی هم پرتاب کرد کاش میشد عشق را تقسیم کرد مثل تک شاخه گلی تقدیم کرد

.

.

.

تا همیشه میخواهمت پس رفتنت آغاز ویرانی ست…حرفش را مزن

.

.

.

دلتنگی فقط یک اسم مستعار است برای تمام حس هایی که اسمشان را نمی دانیم و هر کدامشان برای خود یک دلتنگی اند

.

.

.

قصه مهربانیت را به نسیم میسپارم تا عالمیان بدانند که تو مهربانترینی

.

.

.

میدونی این یعنی چی؟ یعنی بالا بری پایین بیای دوستت دارم!

.

.

.

با همیم مثل حباب تو آسمون رها…
باشیم تا آخر رفتن کنار هم ، فاصله نگیری که میشکنه دلم ، نبضم ترانه توست.

.

.

.

نمیدونم دوست داشتن چیه!
اما گاهی احساس میکنم که برای بودن با تو احساس دلتنگی میکنم، به نظرت این چه حسیه؟

.

.

.

زندگى زندان سرد کینه هاست من گریزانم از این زندان که نامش زندگیست!

.

.

.

عشق یعنی پاک بودن در فساد

آب ماندن در دمای انجماد

.

.

.

گر چه از دوری این فاصله ها مایوسم

از همین فاصله دور تو را میبوسم

.

.

.

عشق یعنی آن نخستین حرفها.عشق یعنی درمیان برفها.عشق یعنی یادآن روز نخست.عشق یعنی هرچه درآن یادتوست.

 



 

                                                                                         

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 54